اخبار
1397/10/16 یکشنبه
مرکز آموزش های آزاد دانشگاه پیام نور رامهرمز
راه اندازی دومین مرکز آموزش های عالی آزاد دانشگاه پیام نور در مرکز رامهرمز استان خوزستان


در آستانه روز بصیریت و با حضور نماینده محترم مردم شهرستان رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ؛ فرماندار ، اعضای شورای شهر و مسولین دانشگاه پیام نور استان خوزستان، مرکز آموزشهای آزاد دانشگاه پیام نور رامهرمز، در تاریخ 8/10/97 راه اندازی و به بهره برداری رسید.




در این مراسم جناب آقای دکتر محمدیان نماینده مردم رامهرمز فرمودند: با توجه به نیاز جامعه و پیشرفت علم و فن آوری ، آموزشهای کوتاه مدت ضمن خدمت از نیازهای اساسی جامعه می باشد. ایشان از مسئولین این مرکز خواستند، برگزاری و ارائه دوره های آمادگی و مهارتی موردنیاز نیروهای استخدام شده در نیروگاه سیکل ترکیبی شهرستان رامهرمز را در دستور کار قرار دهند. و قول دادند در این راستا هرگونه مساعدتی از جانب ایشان انجام خواهد شد.

سپس دکتر مروج معاون آموزشی پیام نور استان خوزستان اظهار نمودند: هدف از تاسیس این مرکز، توسعه دوره های آزاد و ارائه خدمات آموزشی بهینه و مطلوب به داوطلبین این دوره ها و رفع نیاز های مهارتی منطقه بوده است.

همچنین آقای مهندس مالکی مدیر مرکز آموزشهای عالی آزاد استان ضمن تشریح کامل فعالیت مرکز در ارائه انواع دوره های عمومی ، تخصصی و مهارتی اظهار داشتند: با توجه به مجوز اخذ شده از سازمان استخدامی کشور نوید  ارائه خدمتی جدید در برگزاری دوره های ضمن خدمت و ارتقا شغلی به کارکنان سازمانها و دستگاهها را دادند.

شایان ذکر است این مرکز با 1500متر فضای آموزشی در دو طبقه و دارای 20کلاس ، سالن آمفی تاتر با ظرفیت 300نفر، سالن کنفراس با ظرفیت 50نفر، از استاندارد های مطلوب برخوردار می باشد.

تمامی حقوق برای دانشگاه پیام نور محفوظ می باشد .

www.pnu.ac.ir